وبلاگ آموزشی تفریحی ایرانیان

معرفی نرم افزاری عالی جهت باز کردن سایتهای فیلتر شده

Posted in آنتی فیل شکن, دانلود by ایران جاوید on 16 ژوئیه 2009

معرفی نرم افزار عالی جهت عبور از فیلترینگ

با سلام به تمامی دوستان و عرض تسلیت به تمامی خانواده های جان باختگان سقوط هواپیمای توپولف.

نرم افزاری که قصد معرفی اون رو دارم اسمش Your Freedom هستش که یه نرم افزار آلمانی است و جهت عبور از فیلترینگ است.
نرم افزار Your Freedom : این نرم افزار که آلمانی هست ی و شما با استفاده از اون می تونید به راحتی از فیلترینگ عبور کنید. در ضمن این نرم افزار اکانت پولی داره اما به ایرانیان رایگان هستش (خدا خیرشون بده) در ابتدا شما باید در سایت ریجستر کنید البته خود این سایت در ایران فیلتر هست بنابر این در ابتدا باید از یک فیلتر شکن استفاده کنید برای ریجستر در صفحه اصلی در بالای صفحه در قسمت login، فرست ویزیت رو کلیک کنید(لینک بالا مستقیم به صفحه ی ریجستر میره). سپس اطلاعاتتون رو وارد کنید و روی submit کلیک کنید بعد از آن آیمیلی به آدرس ایمیلتو که وارد کردید ارسال میشه(دقت کنید که برای هر ایمیل آدرس تنها یک اکانت فعال میشود) و سپس شما باید روی لینک در ایمیل ارسال شده به شما کلیک کنید تا اکانتتون فعال بشه. بعد از فعال سازی شما باید نرم افزار Your Freedom رو دانلود کنید برای تسهیل کار من اون رو آپلود کردم پس از نصب و اجرای برنامه باید یوزر پسوردی که درست کردید رو در قسمت کانفیگ درقسمت اکانت اینفورمیشن وارد کنید سپس در قسمت سرور کانکشن روی ویزارد کلیک کنید و تنظیمات دلخواهتون رو وارد کنید تا سرور های جدید رو پیدا کنه. بعد از این مراحل شما کافیست روی Start connectionدر پنجره اصلی کلیک کنید. درپایان شما باید پروکسی 127.0.0.1 با پورت 8080 رودرمرورگرتون(Browser) وارد کنید تا با استفاده از این نرم افزار از فیلترینگ عبور کنید. دقت داشته باشید که در قسمت پروکسی نرم افزار هیچ پروکسی نباید ست شده باشه چون ممکنه در موقع نصب همزمان از فری گیت استفاده می کردید و پروکسی فری گیت در نر افزار ست شده باشه.در ضمن لازم به ذکره که برای اجرای این نرم افزار بایستی برنامه جاوا روی کامپیوترتون نصب باشه که لینک دانلود جاوا هم براتون میزارم

در لینک زیر آمده که:

https://www.your-freedom.net/index.php?id=20&L=2\\\\\\\%22&tx_ttnews[tt_news]=180&tx_ttnews[backPid]=40&cHash=66971baaba

  • Iran special

BY: CHRIS

<!–

Now 512 kbit/s for free –> –>

We have increased the bandwidth of our FreeFreedom offer for people connecting from Iran to 512 kbit/s, and time restrictions are not applicable (as with all other censoring countries). Please note that is does NOT AT ALL matter how you access this web page and what is displayed as your «footprint» — if you connect from Iran with our client software you’ll be treated specially. Please do not ask support about this unless you’ve tried and it really does not work.

Best of luck to all those fighting for a free society! But keep a cool head, violence is never the answer. The freedom to use information sources and the freedom to speak up and make yourself heard without repression, however, are human rights and they are universal. Defending both is one of the finest causes.

ترجمه:

«ما پهنای باند رو به صورت مجانی برای کسانی که از ایران متصل می شوند تا 512kbit/s افزایش داده ایم، و محدودیت زمانی نگذاشته ایم.(مانند دیگر کشور های سانسورگر). اصلا مهم نیست که چطور به این صفحه دسترسی پیدا کردید و چه چیزی در قسمت footprint شما نوشته شده — اگر شما بوسیله نرم افزار ما از ایران متصل شده اید بصورت ویژه سرویس دهی می شوید. لطفا از تیم پشتیبانی ما در این خصوص سوال نفرمایید تا زمانی که امتحان کردید ولی موفق نشدید با آرزوی موفقیت برای تمام کسانی که برای جامعه ای آزاد می جنگند اما با آرامش، خشونت هرگز پاسخ نبوده است.آزادی برای استفاده از منابع اطلاعاتی و آزادی برای فریاد زدن و شنیده شدن بدون سر کوب، هر چند از قوانین حقوق بشر و جهانی هستند، دفاع از آنها بالاترین مقصود است.»

در صورتی که نرم افزار جاوا رو ندارید از این لینک دانلود کلیک کنید
خوب برای دانلود نرم افزار 2 راه وجود داره اولی اینه که به سایت اصلی برین و اون رو دانلود کنین که در ایران فیلتر است دوم این که در جایی که من آپلود کردم دانلود کنین که نسبت به راه اول خیلی راحت تر هستش.
دانلود1 (سایت اصلی)
دانلود2
دانلود3

http://www.box.net/shared/ffn86m4sa5 بدون نیاز به نصب جاوا (Complete version)

همچنین تمامی فایلهای سایت Your-Freedom.net در اینجا در دسترس است.

برای اینکه بهتر متوجه بشین فایل آموزشی این برنامه رو دانلود کنید که 3 جا براتون آپلود کردم
آموزش1
آموزش2
آموزش3
برخی دوستان نظر دادند که چطور ip و port رو ست �
�نیم برای این که یاد بگیرین و کلا یه آموزش کامل از این برنامه داشته باشین فایل زیر رو دانلود کنید این آموزش به زبان انگلیسی است اما تصویری و قدم به قدم حتما دانلودش کنید و خیلی راحت متوجه میشین. فایل های آموزشی بالا هم خوبه و به زبان فارسیه اما مثل این کامل نیست
آموزش تصویری و قدم به قدم
آموزش تصویری و قدم به قدم

54 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anonymous said, on 23 ژوئیه 2009 at 19:50

    سلام
    من همه اين کارها رو کردم اما باز هم نميتونم از فيلترينگ عبور کنم
    لطفا راهنمايي کنيد

    پويا از شيراز

  2. Anonymous said, on 23 ژوئیه 2009 at 19:50

    سلام
    من همه اين کارها رو کردم اما باز هم نميتونم از فيلترينگ عبور کنم
    لطفا راهنمايي کنيد

    پويا از شيراز

  3. پاسخ said, on 25 ژوئیه 2009 at 08:21

    دوست عزیز من در حال حاضر دارم از این نرم افزار استفاده میکنم کجای کار مشکل دارید در ضمن اون فایل راهنما هم دانلود کن کمکت میکنه

  4. پاسخ said, on 25 ژوئیه 2009 at 08:21

    دوست عزیز من در حال حاضر دارم از این نرم افزار استفاده میکنم کجای کار مشکل دارید در ضمن اون فایل راهنما هم دانلود کن کمکت میکنه

  5. Anonymous said, on 29 ژوئیه 2009 at 15:30

    fباسلام من ازطریق EDSL256kbبه اینترنت دسترسی دارم با این وجود میتوانم از این نرم افزار استفاده کنم.واردکردن یوزرنیم وپسورد جدیدبایوزرنیم خودم اختلال ایجاد نمی کند؟

  6. Anonymous said, on 29 ژوئیه 2009 at 15:30

    fباسلام من ازطریق EDSL256kbبه اینترنت دسترسی دارم با این وجود میتوانم از این نرم افزار استفاده کنم.واردکردن یوزرنیم وپسورد جدیدبایوزرنیم خودم اختلال ایجاد نمی کند؟

  7. پاسخ said, on 30 ژوئیه 2009 at 09:18

    نه خیر دوست من اختلالی ایجاد نمیکنه شما در سایت برنامه یوزر و پسورد درست میکنی ربطی به یوزر و پسورد adsl شما نداره

  8. پاسخ said, on 30 ژوئیه 2009 at 09:18

    نه خیر دوست من اختلالی ایجاد نمیکنه شما در سایت برنامه یوزر و پسورد درست میکنی ربطی به یوزر و پسورد adsl شما نداره

  9. Anonymous said, on 30 ژوئیه 2009 at 16:55

    fباسلام من تمام کارهای گفته شده را انجام دادم وبرناه هم نصب شده فقط مرحله آخر واردکردن پروکسی127.0.0.1باپورت8080رانمیدانم در کجا وارد کنم لطفامراحل وارد کردن ومکان انرامشخص کنید

  10. Anonymous said, on 30 ژوئیه 2009 at 16:55

    fباسلام من تمام کارهای گفته شده را انجام دادم وبرناه هم نصب شده فقط مرحله آخر واردکردن پروکسی127.0.0.1باپورت8080رانمیدانم در کجا وارد کنم لطفامراحل وارد کردن ومکان انرامشخص کنید

  11. پاسخ said, on 30 ژوئیه 2009 at 22:28

    دوست عزیز یک فایل PDF که به زبان انگلیسی است پیدا کردم اون رو آپلود کردن دانلودش کن ست کردن ip و port را تصویری نشون داده.

  12. پاسخ said, on 30 ژوئیه 2009 at 22:28

    دوست عزیز یک فایل PDF که به زبان انگلیسی است پیدا کردم اون رو آپلود کردن دانلودش کن ست کردن ip و port را تصویری نشون داده.

  13. nini said, on 1 اوت 2009 at 08:17

    سلام
    من تمام کارها رو انجام دادم ولی هنگامیکه start conection
    رو میزنم پیغام
    Authentication failed
    رو نمایش میده و نمی تونم وصل بشم اون راهنمای انگلیسی رو هم گرفتم ولی کمکی نکرد لطفا راهنمایی کنید

  14. nini said, on 1 اوت 2009 at 08:17

    سلام
    من تمام کارها رو انجام دادم ولی هنگامیکه start conection
    رو میزنم پیغام
    Authentication failed
    رو نمایش میده و نمی تونم وصل بشم اون راهنمای انگلیسی رو هم گرفتم ولی کمکی نکرد لطفا راهنمایی کنید

  15. Anonymous said, on 1 اوت 2009 at 09:46

    fسلام بابت فایل pdfاموزشی متشکرهرچندزیادواضح نبود ولی من هنوز ازطریق اینترنت اکسپلوررنمیتوانم سایتهای بسته شده راباز کنم لطفاراهنماییم کنید واین جمله که درمعرفی نرم افزارذکرکردید"یعنی چه"؟{{{{درپایان شما باید پروکسی 127.0.0.1 با پورت 8080 رودرمرورگرتون(Browser) وارد کنید تا با استفاده از این نرم افزار از فیلترینگ عبور کنید. دقت داشته باشید که در قسمت پروکسی نرم افزار هیچ پروکسی نباید ست شده باشه چون ممکنه در موقع نصب همزمان از فری گیت استفاده می کردید و پروکسی فری گیت در نر افزار ست شده باشه}}}}

  16. Anonymous said, on 1 اوت 2009 at 09:46

    fسلام بابت فایل pdfاموزشی متشکرهرچندزیادواضح نبود ولی من هنوز ازطریق اینترنت اکسپلوررنمیتوانم سایتهای بسته شده راباز کنم لطفاراهنماییم کنید واین جمله که درمعرفی نرم افزارذکرکردید"یعنی چه"؟{{{{درپایان شما باید پروکسی 127.0.0.1 با پورت 8080 رودرمرورگرتون(Browser) وارد کنید تا با استفاده از این نرم افزار از فیلترینگ عبور کنید. دقت داشته باشید که در قسمت پروکسی نرم افزار هیچ پروکسی نباید ست شده باشه چون ممکنه در موقع نصب همزمان از فری گیت استفاده می کردید و پروکسی فری گیت در نر افزار ست شده باشه}}}}

  17. پاسخ said, on 1 اوت 2009 at 13:51

    یعنی چه"؟{{{{درپایان شما باید پروکسی 127.0.0.1 با پورت 8080 رودرمرورگرتون(Browser) وارد کنید تا با استفاده از این نرم افزار از فیلترینگ عبور کنید. دقت داشته باشید که در قسمت پروکسی نرم افزار هیچ پروکسی نباید ست شده باشه چون ممکنه در موقع نصب همزمان از فری گیت استفاده می کردید و پروکسی فری گیت در نر افزار ست شده باشه}}}}
    یعنی اگه از یه آنتی فیلتر دیگه مثل فری گیت داری استفاده میکنی نمیتونی در آن واحد از این هم استفاده کنی. سعی میکنم خودم یه آموزش تصویری دیگه درست کنم تا چند ساعت دیگه

  18. ای لاو سپاهان said, on 12 سپتامبر 2009 at 18:19

    درود بر شرفت

    تو خود سایتش چند جور نرم افزارو برای دانلود گذاشته

    فرقی با هم ندارند؟؟

  19. ALI said, on 16 سپتامبر 2009 at 16:22

    یه سوال داشتم
    آیا هر روز باید قبل از استفاده سرورها رو بروز کرد ؟
    چون من روز بعد خواستم ازش استفاده کنم کار نمیکرد
    در ضمن اگه نرم افزار نتونه هیچ سروری را پیدا کنه چکارباید کرد؟

  20. sina said, on 17 سپتامبر 2009 at 17:11

    in narm afzare hich serverio peida nemikone dooste aziz

  21. بیخیال said, on 18 سپتامبر 2009 at 14:54

    من خیلی وقت بود ازش استفاده میکردم ولی تازگیا از کار افتاده و فکر میکنم فیلترش کردن

  22. ALI said, on 19 سپتامبر 2009 at 04:57

    تنها مشکلش اینه که هیچ سروری را پیدا نمیکنه
    اینم از شانس بد ما

    • ایران جاوید said, on 19 سپتامبر 2009 at 18:09

      از اولترا سورف استفاده کن

  23. the Riddler said, on 26 سپتامبر 2009 at 10:51

    شما که خیلی باحالین بگین قدم اوّلو چجوری بردارم هیچ فیلت شکنی که الآن تو ایران کار نمی کنه پس چجوری بریم تو سایتش؟

    • ایران جاوید said, on 30 سپتامبر 2009 at 12:28

      پس لابد من پارتی دارم که با فیلتر شکنی مثل u95 و yourfreedom وارد سایتهای فیلتر شده میشم

  24. ali said, on 28 سپتامبر 2009 at 09:23

    یک فیلترشکن برام ارسال میکنی؟

  25. majid said, on 6 اکتبر 2009 at 21:41

    aga merci . kar kard , damet garm.

  26. M-H said, on 16 اکتبر 2009 at 00:16

    سلام، براي گرفتن نام كاربر و رمز از طريق ديگري غير از مراجعه به سايت راه حل ديگري هم هست؟ چون كه خود سايت فيلتر شده است.
    تشكر/

    • ایران جاوید said, on 16 اکتبر 2009 at 00:51

      نه متاسفانه شما با آنتی فیلترهای دیگه ای مثل اولترا سورف وارد سایتش بشین و ثبت نام کنید یا از سایتهای فیلتر شکن استفاده کنید که در قسمت نوشته تازه برید میبینید البته در یه سایت دیدم که نوشته این برنامه رو بدون نیاز به یوزر نیم و پسورد ارائه داده اگه پیدا کردم میزارم

  27. farzad said, on 7 نوامبر 2009 at 13:20

    سلام به همه دوستان
    من از شرکتمون به نت وصل ميشم که خوب از LAN استفاده ميکنيم
    با اينکه همه تنظيمات رو انجام دادم ولي باز هم نميتونم connect بشم.
    بفرماييد مشکل چي هست…
    ضمنا يه سايت معرفي ميکنم واسه فيلتر
    بهترين سايتي که ديدم.

    http://saloos90.persianblog.ir

  28. mehran said, on 9 نوامبر 2009 at 21:37

    آقا توی قسمت wizard من هیچ سروری رو غیر از دو تا پیدا نمیکنه چه کنم ؟ با اون دوتا ام کار نمیکنه

    • ایران جاوید said, on 10 نوامبر 2009 at 00:22

      آره الان 2 تا بیشتر پیدا نمیکنه اما از این 2 تا اونی که مربوط به سرور انگلیس هست کار میکنه

  29. اشکان said, on 31 دسامبر 2009 at 03:30

    سلام.. من یک برنامه قوی میخوام برای عوض کردن آی پی خودم و به نوعی آن را غیر قابل دسترس کنم. از برنامه های اولترا سورف و از این قبیل استفاده میکنم اما جوابگو نیست و در سایت ip-adress.com آی پی واقعی و موقعیت من نمایش داده میشود. برنامه یا راه حل مطمئنی به من معرفی کنید.

    • ایران جاوید said, on 31 دسامبر 2009 at 12:56

      سلام من که از your freedom استفاده میکنم ip اصلیم رو نشون نمیده اگه برنامه خوبی پیدا کردم بهت ایمیل میکنم

  30. اشکان said, on 31 دسامبر 2009 at 16:25

    این برنامه رو دانلودش کردم.. منتها اینجا looking for freedom servers تا حدود 10 دقیقه هم صبر کردم و فقط داره میگرده و به سرانجامی نمیرسه. بیشتر باید صبر کنم ؟ با dial up وصل میشم.

  31. اشکان said, on 31 دسامبر 2009 at 17:59

    الان که سرور پیدا شده روی اون در یک علامت تعجب هست و نه آی پی عوض شده و نه سایت فیلتر شدخ باز میکنه. دلیلش چی هست ؟

    • ایران جاوید said, on 1 ژانویه 2010 at 15:03

      درسته الان مثل قبلا خوب کار نمیکنه منتها سرورهای انگلیس و سوئد خوبه سرور امریکا که کار نمیکنه

  32. Hamid said, on 15 ژانویه 2010 at 20:30

    دوستان میتونند از لینک http://www.your-freedom.info استفاده کنند بدون فیلتر هست .

  33. یک دوست said, on 9 فوریه 2010 at 20:30

    آیا در هزینه تلفن تاثیری دارد؟

    • ایران جاوید said, on 11 فوریه 2010 at 02:01

      خیر هیچ هزینه ای نداره

  34. sam said, on 18 مارس 2010 at 03:30

    سلام ذوست عزيز
    من از اين برنامه استفاده کردم ولي خوشم نيومد
    حالا هم ريمووش کردم ولي اين بنامه تو اينترنت اکسپلور من مشکل ايجاد کرده من نمي تونم سايتيو باز کنم و همينطور ياهو مسنجرم هم باز نميشه
    اگه ميشه جوابمو به اي ميلم بدي ممنونت مي شم
    باي ! ! !

    • ایران جاوید said, on 18 مارس 2010 at 15:24

      با سلام

      برنامه یور فری دم که شما نصب کردین خودش به طور خودکار آی پی و پورت رو در اینترنت اکسپلورر ست کرده احتمالا به خاطر همین الان اینترنت اکسپلورر سایتها رو باز نمیکنه شما ابتدا اینترنت اکسپلورر رو باز کنید و مسیر زیر رو برید:
      Tools—–internet option—-connection
      بعد کانکشنی رو که باهاش به اینترنت وصل میشید رو انتخاب کنید و سپس سِتینگ رو انتخاب کنید بعد قسمت
      proxy server
      را غیر فعال کنید
      خوب اگه مسیر بالا رو رفتید و کانکشنی رو ندیدید برید قسمت
      lan setting
      و تیک پروکسی سرور رو بردارید
      کلاً تیک پروکسی سرور باید برداشته بشه. در ضمن من دارم از این برناکمه استفاده میکنم و مشکلی ندارم
      در مورد یاهو هم باید برید قسمت
      messanger—–preferences—connections
      بعد گزینه اول یعنی :
      connect directly to the internet
      رو انتخاب کنید

  35. دکی said, on 10 آوریل 2010 at 00:06

    مرگ بر ضد ولایت فقیه

  36. ایمان said, on 4 ژوئن 2010 at 15:31

    سلام
    بسیار ممنون از آموزش فوق العاده تون
    کاملا کاربردی هست.

  37. miliman said, on 2 ژوئیه 2010 at 23:37

    آقا من وقتي استارت کانکشن رو ميزنم ميگه
    server says: authentication failed
    لطفا راهنمايي کنيد

    • bahareh said, on 10 ژوئیه 2010 at 11:41

      من هم وقتي استارت کانکشن رو ميزنم ميگه
      server says: authentication failed
      لطفا راهنمايي کنيد

  38. ایمان said, on 6 ژوئیه 2010 at 12:13

    آیا این برنامه در ویندوز 7 هم کاربرد داره؟

    • mehrdad said, on 15 ژانویه 2011 at 05:10

      are dash to windows sevenam mishe dar har sorat bad az nasb boro to control panelet bad internet option bad connection bad lan setting va 127.0.0.1 port 8080 ro bezar va halesho bebar

  39. HASAN said, on 4 فوریه 2011 at 12:16

    سلام..
    تو اینجا چی باید بنویسم؟http://www.your-freedom.net/index.php?id=170&L=0
    zip cod رو چی بنویسم؟
    تو ,Telephone,city,Address رو چی بنویسم؟

    • ایران جاوید said, on 6 فوریه 2011 at 15:18

      کشور که ایران انتخاب میکنی، تلفن هم الکی یه چیزی بنویس، آدرس هم همینطور الکی بنویس. اگه کشور رو ایران انتخاب کنی شهر هم یکی از شهرهای ایران رو بنویس. مثلاً : آدرس هم به این صورت بنویس no34, laleh alley, golzar street ، زیپ کد هم مثلا 20002

  40. Amin said, on 20 ژوئن 2011 at 18:41

    سلام داداش ، اگه میشه فایلها رو توی یک سایت دیگه هم آپلود کن ( اگه زحمتی هم نیست بفرستش به میلم )

    ممنون بابت زحماتت

  41. خودم said, on 24 اوت 2011 at 18:56

    بیباید به وبلاگ زیر و بگید فیلترشکن میخواید در کمتر از سه ساعت برتون میفرسته
    2SPC.Blogfa.Com

  42. zahra said, on 12 دسامبر 2011 at 19:14

    aya in linke download bara mac ham has?

    • ایران جاوید said, on 13 دسامبر 2011 at 01:24

      خیر فیلترشکن های این وبلاگ برای ویندوز و برخی برای لینوکس هستش.


پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 340 مشترک دیگر بپیوندید

