وبلاگ آموزشی تفریحی ایرانیان

دانلود نرم افزار فیلتر شکن پوف Puff

Posted in وب, آنتی فیل شکن by ایران جاوید on 8 ژانویه 2010

در این پست نرم افزاری را به شما معرفی میکنم که بسیار قویه و خودم امتحانش کردم. این فیلتر شکنی چینی هستش و سرورهاش در امریکا . در ض این برنامه خیلی شبیه اولترا سوف و فری گیت هستش. آدرس اصلی سایت برنامهWWW.ERIGHTS.NET هستش. آی پی و پورتی رو که باید در مرورگرتون ست کنید :

ip : 127.0.0.1

port : 1984

البته موقعی که دکمه Connect رو فشار دادید آی پی و پورتی رو که باید ست کنید در برنامه مینویسه.

دانلود از سایت اصلی

دانلود از سرور ziddu

62 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. amin said, on 28 مارس 2010 at 20:06

    چند تا سایت فیلتر شکن جدید به ما بدهید تو رو خدا

  2. حسین said, on 30 مه 2010 at 17:27

    با تشکر
    روی ویندوز7 جواب نمی دهد

  3. علی said, on 15 ژوئیه 2010 at 15:57

    سلام
    متاسفانه یا خوشبختانه آنتی ویروس nod 32 اجازه نصبش رو نمیده.پیغام ویروس تروجان رو میده

  4. ژیلا said, on 25 اوت 2010 at 00:48

    سلام
    وووووووووووووووای دانلود نمیشه؟
    میشه برام ایمیلش کنید؟
    من خیلی دوست دارم از فیلتر شکن استفاده کنم.
    مخصوصا برای facebook
    منتظرم
    خواهشا

  5. ali said, on 31 اوت 2010 at 17:55

    agha kheili khoob bod dametoon garm
    age nod dashte nashim bayad gheire faal konim va ip va port ro ham bayad be soorate dasti set kard ra amal kone
    bazam mamnoon

  6. haker said, on 31 اوت 2010 at 21:11

    پسر خوبیت نداره ویروس به خورد مردم بدی….

    • ایران جاوید said, on 31 اوت 2010 at 21:21

      گلم، هکر جان این آنتی فیلتر پوف قبلاً آنتی ویروس نود32 اخطار نمی داد، در مورد آنتی فیلتر اولترا سورف هم همین طور هستش مثلاً nod32 اخطار نمی ده اما آنتی ویروسAVG اون رو ویروس میشناسه، در ضمن من لینک به سایت اصلی برنامه پوف دادم و خودم روی فایل تغییراتی ندادم این اخطار آنتی ویروس هم به این خاطره که خودش ip و port رو ست میکنه. شما میتونی از بقیه آنتی فیلترها مثل jap یا همون gondo یا اولترا سورف یا your freedom استفاده کنی. به هر حال موفق باشی

  7. سهیل said, on 9 سپتامبر 2010 at 17:28

    سلام من هر کار میکنم دانلود نمیشه خواهش میکنم به ایمیلم بفرستید لطفا

    • ایران جاوید said, on 9 سپتامبر 2010 at 23:47

      از لینکهای کمکی استفاده کنید ، آنتی فیلتر سیمرغ و یور فری دوم هم خوب هستند

  8. علیرضا said, on 27 سپتامبر 2010 at 12:40

    سلام
    دست شما درد نکنه.

    برنامه خوبیه ولی سرعتش خیلی خیلی کمتر از بقیه برنامه هاست!!!

    تا باید با آنتی ویروس هم کلی سروکله بزنی!
    درکل نمی ارزه.
    ولی تشکر می کنم بخاطر زحماتی که می کشین تا ملت ایران بتونن از اینترنت آزاد استفاده کنن

    • ایران جاوید said, on 27 سپتامبر 2010 at 12:47

      مرسی، شما میتونید از سایر فیلتر شکنها استفاده کنید مثل Aol

  9. فريبرز said, on 1 اکتبر 2010 at 23:08

    پسر عالي بود …دستت درد نكنه …من با فيلتر شكناي ديگه خيلي مشكل داشتن مثل اپلود كردن عكسا تو فيس بوك و يا متناي طولاني لود نمي شد ولي اين فيلتر شكن همچين مشكلي تا به حال نداشته …

  10. دوست said, on 27 اکتبر 2010 at 06:37

    سلام
    این فیلتر شکنی که معرفی می کنی از ultrasurf 9.99 قوی تره؟

    • ایران جاوید said, on 27 اکتبر 2010 at 15:51

      فکر نکنم، بعضی وقتها سرعتش خوبه بعضی وقتها در حد متوسط

  11. نوید said, on 21 نوامبر 2010 at 20:23

    میشه 1 فیلتر شکن بدین که با موزیلا کار کنه

    • ایران جاوید said, on 22 نوامبر 2010 at 01:00

      اگه منظورت فایرفکس هست که یور فری دم گزینه مناسبیه همچنین AOL

    • پدرام said, on 16 فوریه 2011 at 12:55

      شما کافی تنظیماتشو توی هر وب بروزری که می خوای وارد کنی
      برای پوف
      Address:127.0.0.1
      Port: 1984
      برای اولترا
      127.0.0.1
      9666
      برای فری گیت
      127.0.0.1
      8580
      فیلتر شکن که ربطی به موزیلا یا اینترنت اکسپلورر یا اپرا نداره
      فیلتر شکن آی پی شما رو عوض می کنه که دسترسی شما به اینترنت عوض بشه

      • Aila said, on 13 مارس 2011 at 07:39

        البته بايد SSL Proxy هم وارد كني مثلا برای اولترا
        127.0.0.1
        9666

  12. Moji said, on 23 نوامبر 2010 at 08:38

    Down with Israel

    • ایران جاوید said, on 24 نوامبر 2010 at 01:50

      تکبیر!

  13. javid said, on 2 دسامبر 2010 at 15:26

    چرا در فایرفاکس نیز میشود جاوید از افغانستان با استفاده ازاین نرم افزار خودتان دچار

  14. جواد said, on 8 دسامبر 2010 at 11:34

    با سلام تشکر فراوان
    مرسی
    دانلود کردم عالی بود

  15. saide said, on 18 دسامبر 2010 at 19:58

    downlod nemishe vase manam maile konin plz

  16. محسن said, on 19 دسامبر 2010 at 03:42

    سلام امیدوارم که ازادی ونیکی ودوست داشتن همدیگر فارغ از زبان ودین ومدهب وووووووودرمیهن عزیز ما نیز بر قرار گردد .

  17. Green said, on 29 دسامبر 2010 at 05:35

    دوستان این فیلترشکن بسیار عالی بود ولی 2-3 روزه دیگه کار نمیکنه، نمیدونم چرا؟!؟!؟! توی مرحله کانکت میمونه، نمیتونه کانکت بشه

    به دوستانی که فکر میکنن هر فیلترشکن با یه مرورگر کار میکنه بگم، یه زره ور برید میتونین به همشون بخورونین D:
    همه این فیلترشکن ها از دو عدد تشکیل شدن، مثلا پاف، 127.0.0.1 و پورت 1948 استفاده میکنه، اولترا، 9666، تور(TOR) هم 8118 و کلا همشون یکم بگردین این عدد رو پیدا میکنید
    این 2 عدد رو باید در ستینگ پراکسی مرورگرتون وارد کنین
    مثلا در فایرفاکس : Tools>options>advanced>network>settings>manual proxy
    در اینترنت اکسپلورر:
    Tools>internetOptions>connections>settings
    opera:
    menu>settings>preferences>advanced>network>proxy servers

    البته اگر خیلی حال این رو ندارید که پروکسی تغییر بدین، برای فایرفاکس، یه add-on هست، به نام GProxy GPass Proxy Manager که با اون میتونید همه این اعداد رو یک بار وارد کنید و بعد سریع بین اینها سویچ کنید
    البته حواستون باشه که اول باید برنامه رو ران کنید، بعد پروکسی رو تنظیم کنید، بعد میتونین بگردین

    اون دوستی که میگه روی ویندوز 7 جواب نمیده، چک کنه ببینه مراحل کار رو احتمالا اشتباه رفته، من با وینوز 7 استفاده میکنم

    افرادی که آنتی ویروسشون گیر میده و ویروس میشناسه، این برنامه رو توی لیستTrusted بذارن تا بتونن استفاده کنن، اگه از سایت رسمیش دانلود کنین، مشکل ویروس نداره، این برنامه مطمئنه

    • ایران جاوید said, on 31 دسامبر 2010 at 00:16

      مرسی بابت توضیح، IP برای همه یکی هست 127.0.0.1 و تنها port فرق میکنه

  18. Green said, on 29 دسامبر 2010 at 05:47

    در مورد اون افرادی که از سایت های فیلتر نمیتونن دانلود کنن، یه راهی هست، اگه از فیلترشکن استفاده میکنید (که 100% دارید استفاده میکنید) اطلاعات پروکسی اون فیلترشکن رو توی برنامه Internet Download Manager وارد کنید، البته اگه از این برنامه برای دانلود استفاده میکنین، اگه نه که هیچ
    برای وارد کردنش، مثلا با فیلترشکن اولترا، عدد 127.0.0.1 و پورت 9666 را در این قسمت برنامه وارد کنید:
    options>Proxy>use HTTP Proxy
    قسمت یوزر پس رو خالی بذلرید، به این ترتیب فیلترشکن شما روی دانلودتون هم تاثیر میذاره، مثلا اگه گفتارهای روزانه محسن سازگارا رو گوش میکنید، سایت سازگارا، فیلتره، در نتیجه برای دانلود فایل سوتیش مشکل ایجاد میشه، اگه این حرکت رو که گفتم بکنید، میتونین دانلود کنین
    چند نکته:
    1. سرعت دانلود میاد پایین، من اگه معمولی با 120 دانلود میکنم، وقتی این کار رو بکنم، میاد روی 20. البته دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است
    2. حواستون باشه هم توی برنامه Internet Download Manager هم توی ستینگ مرورگرتون، اگر پروکسی وارد کردید، در زمانی که فیلترشکن ران نیست، هیچ صفحه ای باز نمیشه، و هیچی نمیتونین دانلود کنینا، یعنی در مواقعی که بصورت عادی میخواین بچرخین، اون قسمت رو غیرفعال کنین.
    البته بعضی از این فیلترشکن ها اتوماتیک مثلا یه مرورگری رو باز میکنن، مثلا اولترا اینترنت اکسپلورر رو باز میکنه (البته میشه غیر فعالش کرد) و وقتی میبندینش، خودش برمیگردونه به حالت اول

  19. Green said, on 29 دسامبر 2010 at 06:01

    در مورد سرعت این فیلترشکن و کلا همه فیلترشکن ها، هیچ تضمینی نیست که مثلا بگیم اولترا بهتره یا پاف.
    هرکدوم یه مدتی خوبن یه روز بد، اولترا الآن یه مدته برای من لا اقل خیلی سرعتش پایینه، ولی یه مدت خیلی خوب بود، پاف آپلودش عالی بود، من با اولترا یه فیلم 5 دقیقه ای هم نمیتونم توی یوتیوب آپ کنم، با پاف فیلم های 300، 400 مگی هم یه سره آپ کردم
    همه رو داشته باشید، این کار نکرد، اون

  20. یارا said, on 4 ژانویه 2011 at 08:00

    درباره پیامهایی که تو سایتت هست باید بگم به نظر هر آدم آزاده و عاقلی( نه عوام شهوت و شیطان پرست)رهبر انقلاب دیوانه نیست بله که روئسای رژیم صهیونیستی دیوانه اند که با قتل و غارت مسلمانان راضی نیستند و حتی اطرافیان آنها نیز از گزند بی عقلی و شهوت پرستی آنان در امان نیستند(آذار جنسی مونشیان دفتر رییس رژیم صهیونیسم)بدانید و آگاه باشید که جنگ آخر زمان بین صهیونیزم و مسلمانان است و طبق تمام آیات کتب آسمانی پیروزی با ماست.پس خودتان را گرفتار یک گروه روانی شیطان پرست نکنید گروهی که با آن کبکبه و دبدبه درمقابل حزب ا… لبنان در33 روز شکست خورد ببین دیگه در مقابل کل حزب ا… چه بلایی سرش میاد.آیابه واقعیت آیه (حزب الله هم قالبون)نرسیدید؟ آیا نمیخواهید فکر خود را به کار بگیرید؟آیا روانی بودن کشتار زنان و کودکان صبرا و شتیلا نیست؟آیا روانی بودن ساخت کلاهک اتمی نیست؟ آیا روانی بودن گلوله های اورانیومی زدن به پرتاب کنندگان سنگ نیست؟آیا روانی بودن کشتن زندانیان نیست و هزاران آیای دیگر .کمی فکر کنید ببنید آذار به انسانیت از طرف کیست؟اسیر پول و قدرت و شهوت نشوید.کمی درباره زندگی حضرت موسی (ع)فکر کنید!!

    • EMP said, on 10 ژانویه 2011 at 22:00

      ما فقط می خواهیم از سایت های معمولی مثلا download patch استفاده کنیم. گناه ما چیست که وسط جنگ شما دو گروه افراطی گیرافتادیم. ایا هر کی فیلتر شکن می خواد برای مسائل غیراخلاقی ست.مصلما نه. در ضمن بیا پایین فقط تو نماز نمی خونی همه میخونن.فحشای ما بیشتر از اونا نباشه کمتر نیست. ماله اونا یه نفر با یه نفره ولی ماله ما یه نفر با چندین هزار نفره. (حزب الله ) هر کی به منفعت سرزمین خویش تلاش می کند. والا اسراءیل خره کیه.

    • فیلترشکن said, on 24 سپتامبر 2011 at 18:26

      ببین عمو بذار شفاف بهت بگم. من از این نرم افزار و تور و اولتراسرف برای باز کردن سایتای سیاسی استفاده می کنم، برای باز کردن فیس بوک استفاده می کنم، برای بازکردن سایتای سکسی استفاده می کنم برای بازکردن فلان جای ننه هرچی سانسورچیه استفاده می کنم. خلاصه برای ریدن توی این فیلترینگ لعنتی تون استفاده می کنم. مردشور همتونو ببره که دستتون دیگه داریم میارین تو شرت مردم.

  21. salam said, on 12 ژانویه 2011 at 18:44

    سلام خوشملنبید

  22. mostafa said, on 26 ژانویه 2011 at 18:33

    MARG BAR ESRAIIL

  23. عرفان said, on 29 ژانویه 2011 at 19:18

    سلام داداش تو بهترینی به خدا می خوامت……!!

  24. ashkan said, on 6 فوریه 2011 at 13:23

    ريديد تو نت بعد مي گيد مرگ بر اسرييل
    مرگ بر هرچي سانسور گر

  25. asad said, on 7 مارس 2011 at 08:44

    سلام من چیزی برای عبور از سایت های سکسی می خواهم

  26. asad said, on 7 مارس 2011 at 08:45

    لطفا به ایمیل من بفرست

  27. Aila said, on 13 مارس 2011 at 08:05

    وقتي Connect ميزنم پيغام ميده كه host not found.چرااااااااااااااا؟

    • ایران جاوید said, on 17 مارس 2011 at 01:41

      این فیلتر شکن قطعی داره شاید ip اش رو isp فیلتر کرده

  28. هومن said, on 28 مارس 2011 at 15:29

    اگرممکن است فیلتر شکن را به ادرس ایمل من ارسال کنید چون نمی شود دالنود کرد باتشکر

  29. امیرحسین said, on 27 آوریل 2011 at 12:58

    بچه ها چرا از وی پی ان استفاده نمیکنین ؟؟؟؟ بهتر از ایناست هیچ تنظیمی نمیخوامد . برای سفارش به این آدرس ایمیل کنید. amirhh49@yahoo.com

  30. Rabinson002 said, on 29 آوریل 2011 at 22:46

    آقا خیلی عالیه رو دست پوف فیلتر شکن ندیدم از سایت شما دانلود نکردم اما قبلا از یکی از دوستان بهم رسیده

  31. vahid2day said, on 30 آوریل 2011 at 09:09

    سلام
    كدهاي جاوا براي وبلاگ – کد فیلتر شکن‎
    یه فیلتر شکن توی وبلاگ

    داری بزار ممنون

  32. Dark Nemo said, on 15 مه 2011 at 10:51

    با سلام مرسی بابت این سایت

  33. 000 said, on 17 مه 2011 at 18:47

    سلام .. من از این آنتی فیلتر استفاده می کنم .. ویندوزم 7 و روش خوب جواب می ده .. فقط موقع اجرا باید روش کلیک راست کنی و حتما run as administrator را حتما انتخاب کنید و اجراش کنین .. درمورد nod من آنتی ویروسم nod 32 و هر روزم بروزش میکنم فقط موقع نصب puff باید غیرفعالش کنید بعد از نصب دیگه کاری به کارتون نداره .. من الان یه یک سالی هست ازش استفاده می کنم و خیلی سرعتش خوبه و حتی توو فیس بوکم به مشکلی بر نمی خورم

  34. bdbd said, on 10 ژوئن 2011 at 15:18

    وي پي ان آمريکا سرعت فوق العاده-وي پي

    وي پي ان خود را از سايت معتبر تهيه کنيد
    بدون قعطي-بدون افت سرعت-سرعت بسيار عالي-انيت بسيار بالا و داري انتي ويروس-
    براي تهيه به سايت پايين مراجعه کنيد و سفارش خود را انجام دهيد

    http://www.servicvpn3.tk

  35. مسعود said, on 14 ژوئن 2011 at 22:06

    سلام من ازاین فیلتر شکن استفاده نمی کنم

  36. ALI said, on 20 ژوئن 2011 at 09:59

    من برنامه ی پوف رو دانلود کردم اما هر وقت گزینه ی کانکت رو میزنم هیچ کاری انجام نمیشه و پورت و ایپی نمیاد.چیکار کنم؟

  37. pldn said, on 2 ژوئیه 2011 at 19:49

    بسیار بسیار عالیه مخصوصا برای کاربران دیال اپ حتما دانلود کنید

  38. mojtaba said, on 15 ژوئیه 2011 at 03:02

    salam har kari mikonam download nemishe lotfan be emailam beferestin

    • ایران جاوید said, on 15 ژوئیه 2011 at 14:52

      لینک چک شد و درست بود، برنامه ای از طریق ایمیل فرستاده نخواهد شد.

  39. milad master said, on 31 ژوئیه 2011 at 13:32

    سلام دوستان خوبم و به ویژه Green
    این ادرس ایمیل منه لطفا Grenn منو تو یاهو add کن چنتا سوال خیییلی خییلی مهم دارم که جوابشونو میخوام
    و ظاهرا شما سطح آگاهیتون در ارتباط با فیلتر شکن ها و نحوه ی استفاده بالاست
    milad.master@yahoo.com
    plz منو add کن

    • ایران جاوید said, on 12 اوت 2011 at 22:00

      سلام اگه سوالی دارید در قسمت کامنت ها بپرسید.

  40. بهنام said, on 14 اکتبر 2011 at 21:09

    زنده باد. پیروز باشید.انر ژی پسته ای حق مسلم ماست!

  41. fariba said, on 30 ژانویه 2012 at 12:20

    سلام
    تو رو خدا برای من بفرست چند تا انتی فیلتر خوب . من بلد نیسنم دانلود کنم.
    باشه؟ مرسی

  42. بهار said, on 2 ژانویه 2013 at 13:07

    سلام.من بهار هستم.ازتون یه فیلتر شکن پر سرعت در خواست دارم که برای ایمیلم بفرستید.تورا خدا بفرستید.

    • ایران جاوید said, on 2 فوریه 2013 at 00:57

      از لینکهای داده شده استفاده کنید فیلترشکنی ایمیل نخواهد شد. در صورت خراب بودن لینک در کامنتها گزارش تا اصلاح شود.


پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 340 مشترک دیگر بپیوندید

