وبلاگ آموزشی تفریحی ایرانیان

معرفی و دانلود فیلتر شکن Aol

Posted in وب, آنتی فیل شکن, دانلود by ایران جاوید on 3 سپتامبر 2010

 

در این پست یه آنتی فیلتری رو بهتون معرفی میکنم که درواقع یه مرورگر مثل بقیه مرورگرهاست اما با این تفاوت که وقتی از این مرورگر استفاده میکنید بدون آنتی فیلتر میتونید سایتهای فیلتر شده رو باز کنید. این مرورگر اسمش Aol هستش که متعلق به همون American online هستش و از لحاظ امنیت مطمئن هستش.

در ابتدا شما بایستی به سایت Aol.com مراجعه کنید سپس بر روی Free email کلیک یا به این لینک مراجعه کنید بعد از درست کردن ایمیل شما بایستی برنامه رو دانلود کنید که نزدیک 50mb حجم داره توجه داشته باشید درسته حجمش زیاده اما ارزش دانلود کردن داره و مثل بقیه آنتی فیلتر ها سرعت رو پایین نمیاره! خوب برای دانلود به اینجا رفته و فایل رو دانلود کنید اگه از این لینک استفاده کنید برای دانلود ابتدا یه فایل دانلود میشه که حجمش حدود 204kb هستش بعد از دانلود این فایل آن را اجرا کنید تا بقیه فایل دانلود بشه یا این که از این لینک اقدام کنید که یه دفعه همه فایل رو دانلود میکنه و راحت هستش و توصیه میکنم از این لینک اقدام کنید. بعد از دانلود برنامه را اجرا کنید سپس در قسمت Sign On که در بالای صحه کنار Help هستش کلیک نید سپس صفحه ای باز میشه در قسمت Screen name آی دی که ساختین رو وارد کنید( توجه داشته باشید کل ایمیل رو وارد نکنید به عنوان مثال اگه ایمیلی که درست کردید topoli@aol.com هستش شما فقط قسمت اول که topoli هستش رو در قسمت Screen name وارد کنید سپس در قسمت پسورد، پسورد ایمیلی رو که درست کردید رو وارد کنید سپس بر روی sign on کلیک کنید بعد از وصل شدن تمام سایتهای فیلتر شده باز میشن به همین سادگی!توجه داشته باشید تا زمانی که یوزر نیم و پسورد ایمیلی رو که درست کردید وارد نکنید سایت های فیلتر شده باز نمیشن و برای باز کردن سایتهای فیلتر شده مراحل بالا رو انجام بدید.

اینجا هم آپلود کردم میتونید در صورت خراب شدن لینک ها از اینجا دانلود کنید

نکته! دوستان عزیزی که میگویند این برنامه فیلتر شده است و سایتها را باز نمیکند، اگر برنامه را آپدیت نکنید این مشکل ممکن است (در خصوص آدیت معمولا خود برنامه کادری را باز و از شما میخواهد آپدیتش کنید) رفع شود، این یک تجربه شخصی است! و ممکن است به هر کسی جواب ندهد اما بنده این برنامه را آپدیت کردم پس آن هیچ سایت فیلتر شده ای را باز نکرد اما بعد از این که برنامه را به طور کامل uninstall کردم و سپس نصب کردم مشکل رفع شد! در خصوص پاک کردن برنامه لازم به ذکر است   برنامه را به طور کامل پاک کنید🙂

نمایی از برنامه :

62 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. hamid said, on 18 سپتامبر 2010 at 18:15

    من تازه از این پروگرام ( AOL ) دارم استفاده میکنم و از این سایت هم بخاطر معرفی خوب این برنامه ممنونم . ولی چند مورد هست که برام مبهم مونده که مطرح میکنم .
    1 _ چرا ای او ال که الان میبینم اکثر سایت های فیلتر شده رو باز میکنه ، ولی سایت فیس بوک رو که از همه برای ما در ایران واجب تره رو باز نمیکنه ؟
    2_ اگه ساید افکتی تو AOL هست نمیدونم و خواهش میکنم از دوستانی که دارن استفاده میکنند ، این موارد رو بهم بگن ! یا در اینجا و یا به ایمیلم
    با سپاس فراوان از ادمین های خوب سایت

    • ایران جاوید said, on 19 سپتامبر 2010 at 00:12

      با سلام، مرسی از لطف شما متاسفانه aol فیس بوک رو باز نمیکنه و خیلی ها هم این مشکل رو دارند اما یه راه حلی وجود داره و این که ابتدا شما برنامه Aol رو اجرا بعد از این که ایمیل رو به سرور aol وصل شدید یه مرورگر دیگه مثلا اینترنت اکسپلورر یا فایر فکس رو باز سپس به صورت دستی آی پی 127.0.0.1 و پورت 11535 رو ست کنید، مشکلتون حل میشه🙂 برای وارد کردن آی پی و پورت به عنوان مثال در فایر فکس مسیر زیر رو طی کنید:
      Tools…Setting…Advanced..network…setting

      • ایران آزاد باد said, on 29 سپتامبر 2010 at 13:15

        مرسیییییییییییی دم شما گرم. خیلی خوب بود. هم مطلب هم باز کردن فیس بوک.🙂

      • hamid said, on 9 اکتبر 2010 at 02:25

        با سپاس فراوان از راهنمائی مفید تان
        بتازگی صحبت از AOL 9.6 میشود ! آیا مزیتی نسبت به 9.5 دارد ؟ و اگر دارد ، چه کاری باید انجام دهیم ؟ ( این ورژن اتوماتیک تبدیل به 9.6 نمیشود ؟ )
        2- آیا در زمان های خاص که پورت های وی پی ان و فیلتر شکن ها در ایران دچار اختلال میشود ، بر روی کار AOL تاثیری میگزارد ؟ (
        3_ ضریب امنیتی ایمیل AOL در چه حدی هست ؟ و دسترسی به آن نسبت به gmail آسانتر است ؟ یا خیر ؟
        با سپاس فراوان از حوصله ای که فرمودین و ادمین محترم

      • ایران جاوید said, on 9 اکتبر 2010 at 15:06

        سلام
        1.در مورد ورژن 9.6 سرچ که کردم انگار نسخه بتا هستش و همان طور که میدانید نسخه های بتا نرم افزارها جهت شناسایی ایرادات و احیانا باگهای احتمالی میباشد تا بدین وسیله بتوان نسخه های کامل را با کمترین باگ و اشکالات منتشر نمود، در مورد این که برنامه اتوماتیک آپدیت میشه یا من که گزینه ای پیدا نکردم در نرم افزار.
        2. در مورد این که زمانی که سایر فلتر شکن ها از کار افتاده اند این نرم افزار کار میکند یا فقط این رو میدونم که چند وقت پیش که سایر نرم افزارها از کار افتاده بودند این نرم افزار کار میکرد (البته این رو بگم که نرم افزارهایی مثل your freedom که در برخ مواقع از کار می افتن اینه که فیلترینگ میاد و پورت 443 را مسدود میکنه، اما در aol از پورت 80 استفاده میشه که از لحاظ امنیت در سطح پایین تری قرار داره زیرا اطلاعات رمز نگاری شده نیست، البته باز جای نگاری نیست چرا که برای مانیتورینگ این همه کامپیوتر به همین سادگی نیست و بسیار وقت گیر هستش البته شدنی است
        3. در مورد امنیت ایمیل aol هم این را بگم که ایمیل aol از سرویسهای ایمیل قدیمی است و از یاهو و جیمیل قدیمی تر است از پروتکل https استفاده میکنه همانند سایر سرویسهای ایمیل مثل یاهو و جیمیل و … و از این لحاظ مشکلی نیست، در کل نرم افزار مناسبی است و بنده هم از این نرم افزار استفاده میکنم و از بسیاری از سرویسهای VPN که هموطنانمان میفروشند بهتر است!

      • raha said, on 14 اکتبر 2011 at 19:47

        ببین ایول دمتون یه عالمه گرم. واقعا داره فیس بوک رو باز میکنه

  2. hamid said, on 9 اکتبر 2010 at 18:25

    از توضیح بسیار جامع و کامل شما بسیار سپاسگزارم .
    من با توجه به اینکه از یور فریدوم هم استفاده میکنم و خیلی حیفم بود که اونو کنار بزارم . ستینگ برای AOL رو در کنترل پنل گذاشتم و بعد از باز شدن AOL ، برای فیس بوک از گوگل کروم استفاده کردم و بسیار خوب جواب داد و سرعت عالی !
    با سپاس مجدد .

  3. hamid said, on 12 اکتبر 2010 at 00:43

    ایران جاوید عزیز ، با توجه به متن نوشته خودم در بالای همین نوشته ( مربوط به ستینگ در کنترل پنل بجای ستینگ در مرورگر ) ممنون میشم نظر شما را در مورد کار خودم بدانم . که اینکار بهتر است ؟ و یا ستینگ دستی در مرورگر خاص .
    2_ مسیر ستینگ دستی در مرورگر گوگل کروم و اپرا ( همانند مورد فایر فاکس که در بالا فرمودین ) چگونه خواهد بود ؟
    با سپاس فراوان و آرزوی موفقیت برای تو عزیز

    • ایران جاوید said, on 13 اکتبر 2010 at 15:32

      در دیدگاه قبلی نوشته بودید که آی پی و پورت رو در گوگل کروم وارد کردید

      نحوه‌ی ست کردن پروکسی در مرورگر Opera:
      1. ابتدا یک پنجره ی مرورگر Opera را باز کنید
      2. در بالا پنجره ی بر روی Tools کلیک کنید و از منویی که ظاهر می شود آخرین گذینه یعنی Preferences را انتخاب و کلیک کنید
      3. در پنجره ای که ظاهر می شود بر روی سربرگ Advanced کلیک کنید
      4. در قسمت سمت چپ بر روی Network کلیک کنید
      5. در قسمت Network بر روی Proxy Servers کلیک کنید

      اکنون تیک گذینه ی اول یعنی HTTP را بزنید.
      مسیر تنظیمات پروکسی در مرورگر Opera بطور خلاصه:
      Tools==> Preferences ==> Advanced ==> Network ==> Proxy servers
      در مورد کروم برای ست کردن آی پی و پروکسی اگه اشتباه نکنم باید از تنظیمات اینترنت اکسپلورر استفاده کنید یعنی اونجا آی پی و پروکسی رو ست کنی ، من از کروم استفاده نمیکنم

      • hamid said, on 22 اکتبر 2010 at 01:52

        ایران جاوید عزیز ،
        با سپاس از توضیحات جامع و کاملت .

  4. hamid said, on 23 اکتبر 2010 at 00:07

    جاوید عزیز ، با سلام و خسته نباشید .
    من با توجه باینکه با تنظیمات اپرا که شما راهنمائی کردین تونستم فیس بوک رو هم باز کنم . ولی در نهایت به این نتیجه رسیدم که هیچ مرورگری مثل فایرفاکس ، کار نمیکنه ! و اومدم که تنظیماتیکه شما در بالا فرمودین رو عمل کنم ، با گزینه های زیادی در ستینگ اون برخورد کردم که لازم میبینم که حداقل عکس اون صفحه رو اینجا براتون بزارم . http://i55.tinypic.com/539smx.jpg
    با توجه به این عکس ، درخواست من اینه که هرجا که اشتباهی عمل کردم و تیک بر روی گزینه ای نزدم و یا باید بزنم رو بهم بگید .
    2 _ با این ستینگ فعلی که در بالا هست ، اشکالی برام بوجود اومده ، اینه که کلیپ ها رو بدون صدا میگیرم ! و علتش رو هم نمیدونم چیه ؟
    من خیلی به شما زحمت دادم و برای این محبت شا بینهایت سپاسگزارم

  5. hamid said, on 23 اکتبر 2010 at 03:24

    با سپاس مجدد ، عکس دیگری را در مورد ستینگ فایر فاکس که انجام دادم ،

    که با این ستینگ هم فیس بوک باز میشه ولی همچنان صدای کلیپ هارو ندارم .
    جاوید ایران عزیز ، ممنون میشم ستینگ صحیح را مثل همیشه راهنمائیم کنید

    • ایران جاوید said, on 24 اکتبر 2010 at 00:43

      ممنون دوست عزیز راحت باش، هر سوالی دوست داری بپرس.
      در مورد ستینگ که درست عمل کردی (دومین لینک، اولین لینک هم درسته منتها دومین لینک که گذاشتی بهتره)، درمورد این که کلیپ صدا نداره فکر نکنم مربوط به فایر فکس باشه، شاید کلیپه صدا نداره، در سایتهای دیگه ای هم میتونی امنتحان کنی مثلا سایت youtube.com بری ببینی باز هم کلیپ ها صدا ندارن. البته زیاد اصراری نیست از فایر فکس استفاده کنی اینترنت اکسپلورر و سایر مرورگرها هم هستند، در ضمن میتونی کلیپی که صدا نداره با مرورگر دیگه ای هم امتحان کنی ببینی باز هم صدا نداره یا اینکه فقط در فایرفکس صدا نداره. بهر حال تا اونجایی که اطلاعاتم میرسید نوشتم.
      اگه سوالی داشتی بپرس تا اونجایی که بتونم جواب میدم
      موفق باشی

      • hamid said, on 25 اکتبر 2010 at 00:41

        جاوید عزیز ، با سپاس از محبت شما ،
        ستینگ فایرفاکس رو همونطور که فرمودین انجام دادم .
        اینکه با مرورگر دیگه ای کار کنم ، قبول دارین که برای داخل کشور ، هیچ مرور گری مثل فایرفاکس از نظر سرعت و امکانات ، جواب نمیده . البته با همشون کار میکنم و راضی هم هستم
        در مورد صدای کلیپ ها که قبلاٌ اصلا شنیده نمیشد ، الان بعضی کلیپ ها صدا دارند و بعضی ها ندارند و این جای تعجبه ! جون اگه اشکال از فایر فاکس بود ، قبلاٌ ستینگ مربوط به yourfreedom رو داشت و بخوبی کلیپ های youtube و facebook رو میدیدم و از اون لحظه این مشکل پیش اومده که تنظیمات AOL رو عمل کردم ! و همون کلیپ ها با مرورگر دیگه ، مثل IE و … بخوبی پخش میشه .
        جاوید جان ، باز هم از محبتت ممنونم دوست خوب و نازنینم

      • ایران جاوید said, on 25 اکتبر 2010 at 14:33

        خواهش میکنم

  6. نويد said, on 7 دسامبر 2010 at 22:44

    آقا سلام
    چرا AOL 9.6 مثل 9.5 فيلتر شکن عمل نميکنه؟
    چيزي توي ستينگش بايد عوض بشه؟؟

    • ایران جاوید said, on 8 دسامبر 2010 at 14:33

      من که چیزی رو عوض نکردم!

  7. جاوید said, on 10 دسامبر 2010 at 09:46

    سلام ای خوبان میتوانید یک قیلتر شکن وی پی ان برای انترنت در افغانستان نیز معرفی کنید (ممنون)

    • ایران جاوید said, on 10 دسامبر 2010 at 19:12

      یور فری دم و AOL خوبه

  8. محمد said, on 10 دسامبر 2010 at 23:19

    سلام
    فيلترشكن aol 9.6 جواب نميده…..
    من با پورت 11535 و 11536 تست كردم جواب نداد🙂
    لطفا راهنمايي كنيد. مرسيييييييييييييي

    • محمد said, on 10 دسامبر 2010 at 23:22

      اينم متذكر بشم كه AOL 9.5 با سرعت بسيار عالي صفحات رو باز ميكنه اما اين ورژن جديد اصلا چنين پورتي نداره…. ممنون ميشم تست كنيد و همه ما رو باخبر كنيد دوست گرامي…..
      آخه ديگه نميشه ورژن 9.5 را دانلود كرد. ورژن جديد داده داخل سايت….

    • ایران جاوید said, on 11 دسامبر 2010 at 14:29

      من خودم از your freedom استفاده میکنم خوبه. Aol 9.5 کار میکنه. شما از لینک مستقیمی که گذاشتم استفاده کنید

  9. محمد said, on 24 دسامبر 2010 at 02:50

    salam doste aziz mamnon az zahmati ke baraie hamvatananeton mikeshid
    man ye k bar
    aol ro nasb kardam
    hich siti ro baz nakard
    sign on ham kardam narm afzar
    salamam kard
    vali site filterio baz nakard

    • ایران جاوید said, on 25 دسامبر 2010 at 01:11

      ! عجیبه بعد از این که پیام welcome رو میگه باید سایت رو از کنه، خوب شما یه کار کن بیاه بعد از اینکه Aol رو فعال کردی و sign on رو زدی آی پی 127.0.0.1 و پورت 11535 رو در مرورگر دیگه ای مثل فایر فکس یا اینترنت اکسپلورر یا هر مرورگر دیگه ای که داری ست کن ببین جواب میده.

  10. asal said, on 12 ژانویه 2011 at 23:27

    nemidoonam chera dge site baz nemishe…4rooze daram estefade mikonam,ta hamin alan khoob bood,ama yeho dge baz nakard! bayad maile jadid besazam?!

    • ایران جاوید said, on 14 ژانویه 2011 at 00:09

      بعضی وقتها اینطوری میشه، احتمالا از isp هست

  11. ehsan said, on 21 فوریه 2011 at 07:18

    سلام
    از ديروز aol وصل ميشه ولي هيچ سايت فيلتر شده رو باز نميكنه.
    ممكنه به خاطر شلوغي هاي 1 اسفند باشه؟؟؟؟؟؟؟؟
    مرسي

  12. مسعود said, on 22 فوریه 2011 at 18:25

    منم دقیقا همین مشکلو دارم تا 1 اسفند همه چی خوب بود ولی بعدش دیگه وصل نمیشه چرا؟؟؟ یعنی فاتحه اینم خوندن …

  13. ehsan said, on 24 فوریه 2011 at 08:27

    top speed من خاموشه. مشكل از اون هست. هركاري ميكنم on نميشه.دوستان لطفا راهنمايي كنيد.مرسي

  14. hamid said, on 25 فوریه 2011 at 02:14

    دوستانی که با AOL مشکل پیدا کردند ، با اجازه ایران جاوید عزیز ، به لینک زیر یک سر بزنند ، امیدوارم مشکلشون حل بشه .
    حتماٌ نتیجه کار را هم بگوئید .
    http://freeneti24.tk/archives/4338

  15. sahel said, on 28 فوریه 2011 at 12:22

    سلام و با عرض خسته نباشید
    هنگام باز کردن اکانت در aol در قسمت Zip or Postal Code نمیدونم چی بنویسم .

    لطفا راهنمایی کنید.

    • ایران جاوید said, on 2 مارس 2011 at 13:50

      12345 یا 20002

  16. عباس said, on 12 مارس 2011 at 20:30

    سلام مرسی از وبتون به من یاد بدبد چطور از این فیاتر شکن استفاده کنم اونو دانلود کردم باید نصب کنم بد چیکار کنم

    • ایران جاوید said, on 12 مارس 2011 at 20:52

      ابتدا در سایت Aol برای خودتون یه ایمیل درست کنید بعد برنامه رو که نصب میکنید بر روی Current member کلیک کنید و بقیه مراحل. بعد از این که نصب شده از شما ایمیلی که خواسته میخواد در قسمت Screen name قسمت اول ایمیلتون رو وارد کنید بعد هم پسورد بعد روی sign on کلیک بعد از این برنامه وصل شد به سرورش میتونید سایتهای فیلتر شده رو باز کنید. توصیه میکنم از مرورگر دیگه ای برای باز کردن سایتها استفاده کنید منتها aol رو نباید ببندید تنها در مرورگرتون مثل فرضا فایرفاکس ip 127.0.0.1 و port 11535 رو وارد کنید.

  17. arman said, on 31 مارس 2011 at 00:17

    sorry aol not good can you help me

  18. hassan said, on 28 مه 2011 at 11:51

    باسلام خدمت همه
    درباره aol بگم كه فيلتر شكن بدي نيست اما امنيت شما رو كامل تضمين نميكنه
    بهترين گزينه براي عبور ازفيلترينگ كه من واقعا قبولش دارم نرم افزار torاست
    اگه واقعا ميخوايد بي دردسر از اينترنت استفاده كنيد توصيه مي كنم ازtorاستفاده كنيد يك ارتباط ايمن وبي خطر تازه جالبي كارش اينجاست كه تمام اي پي هاي كاربران ايراني كه به دليل تحريم بلوك شدن با استفاده ازTOR بازميشن وشما مثل يك كاربر خارجي ميتونيد ازامكانات ونرم افزارهاي سايتهايي
    كه مارو تحريم كردن وخدمات نميدن استفاده كنيد
    يك اخطار ازفيلترشكن هاي كه درسايتهاي مختلف ارائه ميشود مثل USURF
    فري گت وغيره استفاده نكنيد چون اي پي شمارو مستقيما بدست متصديان
    فيلترينگ ميده واونوقت اگه تخلفي انجام داداه باشي مثلا سياسي اونوقت بياودرستش كن پس هرگز ريسك نكنيد

    • ایران جاوید said, on 29 مه 2011 at 00:37

      ممنون از دوست عزیز بابت توضیحات مناسبون، در خصوص امنیت باید بگم به غیر از فایروال شما پلاگینهایی هم که نصب میکنید در تامین امنیتی مناسب دخیل هستند مثل پلاگین فلاش که غیر فعال بودنش میتونه تا حدی به امنیت کمک کنه یا غیر فعال کردن جاوا اسکریپ و … خیلی مواقع امنیت به خود فرد بستگی داره که همه جوانب رو در نظر بگیره اما از نظر من بهترین فیلتر شکنها از نظر امنیت JonDo (Jap و Tor هستش اما فیلتر شکن Aol هم از امنیت مناسبی برخوردار است و همچنین اولترا سورف در ضمن در زمان مرورگری میتونید Private tab رو فعال کنید و سپس شروع به وبگردی کنید.

      • فتنه said, on 29 مه 2011 at 03:12

        ایران جاوید عزیز ،
        ضمن سپاس از زحماتیکه میکشید ،
        سوالی که داشتم ، در مورد AOL بود که قبلاٌ از ورژن 9.5 آن بخوبی استفاده میکردم و هیچ مشکلی هم نبود ، ولی از تاریخ 89.12.01 همزمان با وقایع ایران ، این پروگرام فیلتر شد .و دیگر نمیشد با آن از فیترینگ گذشت ، ولی الان با خواندن سوال و جواب های دوستان و شما ، این سوال برایم پیش آمده که مگر َAOL .9.5 از فیتر درآمده ؟ و اگر اینطور است که من بی خبر بودم .
        ممنون میشم راهنمائیم کنید . آیا AOL دوباره راه افتاده ؟ و فیلترینگ را رد میکند ؟ و کدام ورژن آ« بهتر است ؟
        بی تابانه منتظر اسخ شما هستم .

      • ایران جاوید said, on 31 مه 2011 at 20:23

        با سلام، خواهش میکنم لطف دارید. در خصوص Aol برای ما که دارره کار میکنه، من در همین لینک در انتهای توضیحات نوشتم که ممکن است از کار افتادن این برنامه به خاطر آپدیت شدنش باشه من و تعدادی ا دوستان این رو چک کردیم گرچه دلیلش رو نمیدونم که چرا وقتی آپدیت میشه از کار می افته اون کادری که سمت چپ پایین مانیتور ظاهر میشه برای آپدیت ببندید و آپدیت نکنید. شاید هم ISP شما آی پی های برنامه رو فیلتر کرده. الان ورژن Revision 4337.155 Aol 9.5 داره کار میکنه.

  19. فتنه said, on 2 ژوئن 2011 at 01:23

    ایران جاوید عزیز ،
    با سپاس فراوان ، برای من جای تعجب و سوال است ، چون AOL و port 11535 را در همه جا فیلتر کردند و برای نجات از این مشکل ، روش ساختن نوعی شبه VPN را توصیه میکنند ، که البته این راه جواب میدهد ، ولی دیگر به خوبی گذشته و قبل از فیلتر شدن ، کار نمیکند و سرعت خوبی هم ندارد و در اکثر مواقع ، دائماٌ DC میشود ! .
    لطف بفرمائید ، کمی برای من ناشی ، توضیح بدهید که شما بدون ساختن vpn از آن استفاده میکنید ؟ که اگر اینطور باشد ، کلی خبر خوبی هست که میدهید .
    ضمناٌ در مورد ورژن Revision 4337.155 AoL 9.5 که فرمودین ، اگر لینک خاصی دارد بفرمائید ممنون میشوم . ( آیا منظور شما همان AOL 9.5 قبلی هست ؟ و یا نه ؟
    با سپاس ، یک دنیا ممنون میشوم اگر مرا از این مشکل نجات دهید .

  20. سیاوش said, on 16 ژوئن 2011 at 21:33

    ایران جاوید دست گل شما درد نکنه با این توضیحات جامع و کاملی که با حوصله ی تمام گذاشتی خسته نباشی واقعا.

  21. AMIN said, on 25 ژوئن 2011 at 16:03

    آیا باید آپدیتش کنیم یا نکنیم نمیشه براش یه فایل PATCH پیداکرد

    • ایران جاوید said, on 26 ژوئن 2011 at 15:54

      فایل patch که نداره

  22. AMIN said, on 25 ژوئن 2011 at 16:10

    Private tab چه جوری فعال میشه

    • ایران جاوید said, on 26 ژوئن 2011 at 15:54

      در opera روی + کلیک راست میکنید و بعد private tab ، آی اُ ال رو نمیدونم داره یا نه!

  23. amir said, on 26 اوت 2011 at 00:47

    با سلام و خسته نباشی واقعا عالی بود دستت درد نکنه مخصوصا این لینک http://download.newaol.com/clients/bush/waol/4337.155.1.1/install/setup.exe

    میشه لطفا بگید چطور به این لینک میشه رسید از سایت خودش یعنی تو سایت خودش که رفتم کجا برم تا به این لینک بالا که گذاشتم برسم

    • ایران جاوید said, on 26 اوت 2011 at 23:54

      newaol.com هم جز aol است اگه به این آدرس مراجعه کنید به http://daol.aol.com/main ارجاع داده میشوید و جزئی از aol.com است.

  24. amir said, on 26 اوت 2011 at 13:44

    نسخه ی aol ‎9.6 کامل 50 مگابایت هرکی خواست ایمیلشو بزاره تا براش بفرستم

  25. mehoosh said, on 27 اوت 2011 at 12:16

    salam,man in barnamaroo daghighan hamintoor ke goftid nasb kardam va welcomam behem gooft (mail ina ham sakhtam)monteha hich saite filteri roo peida nakard,az to mororgare explorer address va porto be adadi ke goftid taghir dadam vali bazam facebooko peida nakard:((bayad chi kar konam lotfan???!!!
    mer30 az vaghty ke mizarid

    • ایران جاوید said, on 28 اوت 2011 at 22:54

      این برنامه ممکنه از طرف isp تون آی پی هاش فیلتر شده باشه در این صورت سایتهای فیلتر شده رو باز نمیکنه

  26. Milad said, on 6 سپتامبر 2011 at 17:52

    mishe lotfan baram ye noskhe filter shekan bezarid , mamnon

    • ایران جاوید said, on 7 سپتامبر 2011 at 10:10

      اگه منظورتون برنامه فیلترشکن است خوب لینکها موجوده اما اگه منظورتون اینه براتون ایمیل کنم متاسفم برنامه ایمیل نمیشه.

  27. korosh said, on 18 سپتامبر 2011 at 23:31

    خوب بود
    مرسی

  28. mamad said, on 3 اکتبر 2011 at 14:50

    با سلام وتشکر از سایت خوبتون.
    من تازه برنامهAOL Desktop 9.6 رونصب کردم وارد برنامه هم میشوم ولی هیچ سایت فیلتر شده ای رو باز نمیکنه
    لطفا مرا راهنمایی کنید
    با تشکر

  29. saeed said, on 6 نوامبر 2011 at 21:06

    سلام، ممنونم از سایت خوبتون.
    میشه خواهش کنم در خصوص اینترنت پاک و آبکشی شده که قراره تو ایران راه بیافته ازتون بپرسم. اینترنت پاک منظورش همان اینترانته که ارتباطی با جهان خارج نداره یا منظور چیز دیگه است؟

    • ایران جاوید said, on 10 نوامبر 2011 at 14:58

      اینترنت ملی به گمون خودم هم بیشتر یه چیزی شبیه اینترانت هستش اما فکر نکنم این طرح برای همه جا عملی کنن شاید اداره جات دولتی رو بخوان این کار کنند همین الانشم بیشتر سایت ها فیلتر شدست و شما چاره ای ندارید که از فیلتر شکن استفاده کنید.

  30. yahoo said, on 27 فوریه 2012 at 23:15

    سلام ازف+ی+ل+ت+ر+ش+ک+ن+سایفون استفاده کنیدسبک کم حجم(3مگ)همه سایتهارو ازجمله فیسبوک رو بازمیکنه.ادرسش هم سایت رادیوف+ر+د+ا

  31. سعید said, on 27 دسامبر 2012 at 05:36

    باسلام . من چندساله از Aol9.5بعنوان ف ی ل ت ر شکن استفاده می کنم . مشکل چندانی هم نداشتم ، جزاینکه دوسه ماهیست هرکاری می کنم سایتهای https مخصوصازمان login درتوییتروفیسبوک اصلانمیتونه https روردکنه ودرنتیجه صفحه روبازنمیکنه ممنون میشم دوستی راهنمایی کنه – ضمنا مرورگرم هم فایرفاکس بوده / آی پی واینهاروهم این چندساله دستی واردمی کردم ولی نمیشه که نمیشه لامصب

  32. tannaz said, on 1 آوریل 2013 at 17:28

    salam man hameye marahel ro anjam dadam
    vali sing on nemishe
    chera??
    help me 😦

  33. سعید said, on 5 ژوئیه 2014 at 19:46

    سلام من هرشماره موبایل که میدم واسه درست کردن میل AOLنمیشه لظفا راجعش توضیح کامل بدید یا یه مثالی بزنید که جواب بده


پاسخی بگذارید

