وبلاگ آموزشی تفریحی ایرانیان

ماجرای بسته شدن اکانت من (Bijan62) در بالاترین!

Posted in وب, جامعه by ایران جاوید on 27 دسامبر 2010

این متن تنها به جهت شفاف سازی در مورد مسائلی است که اخیرا در سایت بالاترین رخ داده است.

مشکلات بالاترین از آنجا شروع شد که در اقدامی ابتدا شروع به حذف لینکها به خصوص ضد مذهبی کرد و لینکی را که بوسیله کاربران داغ شده بود حذف کرد و از ان طریق به شعور مثبت دهنده گان توهین کرد (این کار قبلا هم انجام شده بود منتها به این حد نبود). به همین خاطر جمعی از کاربران بالاترین در اقدامی اعتراضی شروع به فرستادن لینکهای مذهبی کردند که بنده نیز یکی از آنها بودم ( اگر به لینکهایی که فرستادم توجه کنید تنها 5 لینک اعتراضی فرستادم) ، اما بعد از این کار به این نتیجه رسیدم که در بالاترین دیگر فعالیتی نکنم و بالاترین را تحریم کنم و این کار را نیز کردم به همین خاطر بنده در صفحه شخصی خود در اعتراض به این امر متنی نوشتم تا اینکه در 28 آذز ماه 1389  مدیر این سایت در اقدامی، حساب بیش از 200 کاربر خود را به بهانه های واهی که بنده نیز جز یکی از آنها بوده ام بست و مدعی شد که این افراد، افرادی فحاش بوده و شروع به تهمت زدن به افراد کرد. اکثر این کاربران نیز از کاربران شناخته شده بالاترین بوده اند و لینکهایشان بالای 100 امتیاز معمولاً می آورد.  لازم به ذکر است که حساب کاربری بنده تا شب 27 آذر ماه 1389 بسته نشده بود و حدود 27 روز به دلیل قانونی که بالاترین برای محدودیت برخی از لینکها بخصوص لینکهای ضد مذهبی اعمال کرده بود هیچ گونه فعالیتی درسایت  بالاترین نداشته بودم. زمانی که بسته شدن حساب کاربران که در 27 آذر ماه در حال بسته شدن بود من نیز از این امر با خبر شدم و در سایت فریند فید در این زمینه با دوستان در حال گفتگو بودیم. تا این لحضه حساب کاربری بنده باز بود و هنوز بسته نشده بود. در این گفتگو همان طور که در عکس زیر مشخص است کاربر Ramtin5790 خطاب به بنده میگوید که متن صفحه شخصی خودم را عوض کنم وگرنه حساب کاربری ام را بالاترین خواهد بست اما بنده اینکار را نکردم ( این تصور را داشتم که بالاترین هرچقدر هم کمبودهایی دارد اما به خاطر متنی که در صفحه شخصی ام آمده چنین کاری نخواهد کرد و دوم این که من که حدود 27 روز بود فعالیتی نداشتم پس بنابراین تخلفی انجام نداده ام که بخواهد حساب کاربری ام را ببند). اما چشمتان روز بد نبیند! پیشبینی دوستمان RAMTIN5790 درست از آب درآمد و بنده صبح بعد از چند ساعت استراحت میخواستم حساب بالاترین را چک کنم دیدم بله! حساب من هم بسته شده، نگو آقای حاج مهدی ولایت مدار یحیی نژاد و حاجیه خانم میترا بالایار در حال مانیتور کردن نظرات دوستان در فریند فید بوده و هر نظر که خلاف میل آقایون بوده حساب کاربری اش را در بالاترین می بستند، باید مرحبا گفت به آقای یحیی نژاد با این روشی را که به کار بست. به عبارتی حساب بنده 27 روز با وجود متنی که در صفحه شخصی ام بوده بسته نشده بود. بعد از این که گند این کار بالاترین مشخص شد مدیر بالاترین و بالایار ها مدعی شدند این کاربرانی که حسابشان بسته شده کارابرانی فحاش بوده اند و قبلا دارای سابقه بوده و حسابشان بسته شده بود و توجیح کردن کارشان با دلایلی که مرغ پخته را هم به خنده وا میدارد! گیرم حرف شما درست (که در حقیقت تمام دلایل اینها نادرست بوده) اما کاربری که نزدیک 1 ماه فعالیتی نداشته است آیا درست است حساب کاربری اش بسته شود؟ دلیل دیگر مدیر بالاترین حاج مهدی، همراه شدن این کاربران با کاربرانی است که او آنها را متخلف میداند (در حقیقت متخلف اصلی خود شخص مهدی یحیی نژاد است که بی دلیل حساب این کاربران را بست). خلاصه کلام! دستت درد نکنه بالاترین که زودتر حساب ما را بستی و باعث شدی زودتر با ذاتت آشنا شیم و  بیشتر از این وقتمان را در چهار دیواریت تلف نکنیم.

عکس زیر گویای همه چیز است🙂 (برای ورود به سایت فریند فید و خواندن نظرات اینجا کلیک کنید)، این درواقع گفتگوی من با رامتین در فریندفید هست، برای دیدن عکس در اندازه واقعی کلیک کنید.


یک پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. d.agnostic said, on 27 دسامبر 2010 at 11:10

    جالب بود! فقط میشه گفت «خاک بر سر هر چی دیکتاتوره»


پاسخی بگذارید

